Bezpieczeństwo skup i złomowanie aut Koszalin # tel. 735-714-714

Oferujemy państwu profesjonalną pomoc. Bezpieczeństwo skup i złomowanie aut Koszalin jest dla nas zdecydowanym priorytetem. Nam mogą państwo zdecydowanie zaufać. Działamy na rynku od wielu lat i pomogliśmy wielu klientom. Oferujemy państwu zarówno skup jak i też złomowanie pojazdów w różnym stanie. W zależności od tego z której oferty państwo korzystają procedura jest troszkę inna. Zawsze jesteśmy do państwa usług i chętnie wytłumaczymy całą procedurę. W obu przypadkach jesteśmy w stanie dokonać wstępnej wyceny państwa samochodu już podczas kontaktu telefonicznego lub mailowego. Zapraszamy wiec wszystkich zainteresowanych zarówno sprzedażą jak i zezłomowaniem starego auta.Chętnie państwu szybko i sprawnie pomożemy. Zapewniamy państwu pełną obsługę formalną. Sporządzamy razem z państwem wszystkie niezbędne dokumenty bezpośrednio podczas odbioru samochodu. Nie muszą nawet państwo z nami nigdzie jechać. Wszystkie dokumenty związane ze skupem samochodu lub jego kasacją są załatwiane u państwa pod domem. To bardzo wygodne dla państwa !

bezpieczeństwo skup aut koszalin

Bezpieczeństwo – skup aut Koszalin

W przypadku oferty skup aut Koszalin jesteśmy w stanie kupić od państwa każde auto a procedura wygląda następująco:

  • wstępna rozmowa i wycena auta
  • akceptacja wstępna przez państwa oferty i ustalenie terminu spotkania
  • dojeżdżamy na miejsce w umówionym terminie
  • wyceniamy dokładnie auto na miejscu
  • sprawdzamy niezbędne dokumenty i numer nadwozia VIN
  • zabieramy pojazd na lawetę
  • sporządzamy umowę kupna
  • płacimy gotówką

Wszystko odbywa się u państwa na miejscu i nie muszą państwo nawet jechać nigdzie razem z nami. Umowę niezbędną do zgłoszenia sprzedaży samochodu w firmie ubezpieczeniowej jak i wydziale komunikacji otrzymują państwo od ręki. Wystarczy tylko w ciągu 30 dni udać się z nią do wydziału komunikacji a w ciągu 14 dni do firmy ubezpieczeniowej. Powinni państwo dopilnować tej procedury !

Do dokonania transakcji potrzebują państwo:

  • dowód rejestracyjny (lub pokwitowanie z policji)
  • poprzednia umowa kupna (jeżeli auto zostało nieprzerejestrowane)
  • karta pojazdu
  • czytelny numer nadwozia pojazdu
  • właściciel i współwłaściciele lub osoba pisemnie upoważniona

Po otrzymaniu zaświadczenia o demontażu podobnie jak w przypadku sprzedaży także muszą państwo zgłosić to w wydziale komunikacji jak i firmie ubezpieczeniowej. Do wydziału komunikacji należy dostarczyć zaświadczenie, anulowane tablice, anulowany dowód rejestracyjny i kartę pojazdu. Wszystkie te dokumenty są potrzebne do wyrejestrowania pojazdu. Po wyrejestrowaniu pojazdu powinni państwo jeszcze wysłać zaświadczenie o demontażu do firmy ubezpieczeniowej. Po przeprowadzeniu tej procedury pojazd zostaje zdjęty z ewidencji a firma ubezpieczeniowa kończy polisę i zwraca za nadpłacony czas pieniądze na konto klienta.

  • Potrzebne są w tym przypadku następujące dokumenty:
    • dokumenty właściciela i współwłaścicieli do wglądu (dowód osobisty, paszport)
    • upoważnienie pisemne jeżeli kasacji nie dokonuje właściciel
    • dowód rejestracyjny, karta pojazdu, tablice pojazdu do wglądu i unieważnienia
    • auto z czytelnym numerem nadwozia
    • umowy kupna pojazdu jeżeli pojazd nie został przerejestrowany.

Czego należy pilnować aby transakcja przebiegła pomyślnie i bezproblemowo ?

Najważniejsze jest dostarczenie wszystkich dokumentów. Zarówno podczas kasacji jak i skupu samochodów należy posiadać wszystkie dokumenty. Nie jest możliwa ani skup ani kasacja pojazdu do którego nie mają państwo kompletu dokumentów. Jeżeli chcą państwo dysponować pojazdem to musicie posiadać prawo własności. O nabyciu prawa własności może świadczyć wiele dokumentów. W jednym przypadku może być to umowa kupna w innym darowizna, akt notarialny nabycia spadku, faktura zakupu lub inny świadczący o tym dokument. Auto można również sprzedać lub zezłomować posiadając stosowne upoważnienie od właściciela. Upoważnienie takie nie musi mieć formy notarialnej. Wystarczy tylko wypisać upoważnienie na zwykłej kartce lub jeżeli ważne jest dla państwa bezpieczeństwo, to warto użyć gotowego formularza. W ten sposób nie popełnią państwo żadnych błędów. Korzystając z gotowego druku upoważnienia wypiszą państwo wszystkie niezbędne dane. W internecie mają państwo do dyspozycji wiele gotowych druków. Wystarczy wypełnić wszystkie gotowe rubryki.

Jeżeli bezpieczeństwo jest dla państwa ważne to należy także pilnować terminów !

Procedura sprzedaży lub złomowanie auta nie jest specjalnie skomplikowana. Wymaga jednak od państwa zachowania pewnych procedur jak i terminów. Po sprzedaży samochodu jak również i po złomowaniu należy udać się do wydziału komunikacji celem zgłoszenia zbycia pojazdu lub jego wyrejestrowania. Zarówno w jednym jak i w drugim wypadku trzeba to zrobić w ciągu 30 dni. Dopiero po dopełnieniu tej procedury formalnie przestają państwo być właścicielami pojazdu. Podobnie w przypadku zlikwidowania polisy OC na swoje nazwisko muszą państwo zgłosić dane nowego właściciela w firmie ubezpieczeniowej okazując umowę sprzedaży lub zlikwidować całkiem polisę okazując zaświadczenie o demontażu pojazdu. Po zakończeniu tej procedury pojazd nie jest już państwa własnością. I nie muszą się dalej państwo martwić co się z nim dzieje. Nie odpowiadają także państwo za polisę OC z nim związane. Niedopilnowanie tej procedury może mieć bardzo kiepskie skutki. Nasz pojazd może zostać przecież wykorzystany niezgodnie z przeznaczeniem.

Sporządzaj dokumenty dokładnie i pilnuj poprawnego wypełnienia !

Sporządzając wszystkie dokumenty należy pamiętać o dopilnowaniu starannego wypełnienia. Dokumenty należy wypełniać staranni drukowanymi literami pamiętając o tym aby wypełnić wszystkie rubryki uważając przy tym aby nie popełnić żadnych literówek. Każda literówka w numerze nadwozia, rejestracyjnym, nazwisku może mieć wpływ na to iż nie uda się państwo wyrejestrować waszego samochodu. Dlatego tak ważne jest poprawne wypełnienie wszystkich dokumentów. Warto też pilnować dat na poszczególnych dokumentach. Niedopilnowanie odpowiedniej daty na dokumentach może być problematyczne. Zwracając uwagę na wszystkie powyżej wymienione kwestie nie powinni mieć państwo żadnych problemów ze zgłoszeniem zbycia lub wyrejestrowanie pojazdu w wydziale komunikacji.

Dla państwa ważne jest również posiadanie polisy OC !

Do momentu zgłoszenia zbycia lub zezłomowania pojazdu auto powinno posiadać ważną polisę OC. Brak polisy OC może być dla państwa bardzo kosztowny. Jeżeli państwa pojazd nie będzie posiadał polisy OC a Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny dopatrzy się tego przy jego sprzedaży lub wyzłomowaniu grozi państwu kara w wysokości około 5 tyś zł. Tyle można zapłacić jeżeli pojazd nie posiadał ubezpieczenia OC w danym roku przez okres dłuższy niż 14 dni. Warto więc wiedzieć iż pojazd zarówno podczas sprzedaży jak i złomowania powinien jeszcze posiadać polisę OC. Warto więc pilnować dokładnie terminów z tym związanych. Jeżeli nawet składka polisy OC jest nieopłacona to sama polisa jest i tak ważna. Gorzej wygląda sytuacja gdy państwo wymówią polisę OC lub sam ubezpieczyciel to zrobi z powodu nieopłacanie którejś z rat ! W każdym wypadku polisa OC jest jednak jedną z ważniejszych kwestii. Niedopilnowanie jej posiadania może się wiązać dla państwa z przykrymi konsekwencjami.

Korzystając z naszej oferty nie musisz się martwić o bezpieczeństwo !

Jeżeli korzystają państwo z naszej oferty to nie musicie się o nic martwić. My dopilnujemy aby sporządzić razem z państwem wszystkie niezbędne formalności. Pomożemy i sporządzimy razem z państwem umowę kupna-sprzedaży pojazdu lub zaświadczenie o demontażu do wydziału komunikacji. Podpowiemy również gdzie należy się udać i w jakim terminie aby dopełnić wszystkich niezbędnych formalności związanych ze zbyciem pojazdu lub jego wyrejestrowaniem !